Po prawidłowym zalogowaniu w sklepie każdy Klient naszego sklepu ma dostęp do Panelu Klienta, w którym ma do dyspozycji następujące narzędznia:
- edycja profilu (podstawowych danych, które zostały zebrane podczas rejestracji),
- książka adresowa (narzędzie umożliwiające przechowywane różnych adresów dostawy),
- historii składanych zamówień.
Edycja profilu
W każdym momenci możesz dokonać zmiany swoich danych, które podałeś podczas rejestracji. Wystarczy, że przejdziesz do opcji "Profil" w Panelu Klienta i dokonasz zmian w formularzu. Jeżeli nie chcesz zmieniać hasła - pozostaw pola zmiany hasła puste. W przeciwnym wypadku uzupełnij wszystkie pola formularza.
Książka adresowa
Jeżeli dokonujesz często wysyłki towarów na różne adresy to możesz zdefiniować sobie w książce adresowej różne adresy dostaw. Dzięki temu w procesie składania zamówień będziesz mógł użyć już zdefiniowanego adresu dostawy bez konieczności ponownego wypełniania tych samych danych.
Historia zamówień
Wszystkie złożone zamówienia możesz cały czas obserwować w Panelu Klienta za pomocą funkcji "Zamówienia".