0 szt., 0.00 PLN
Strona główna » Pomoc » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Obowiązuje od dnia 25.12.2014

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WINTERSHOP.PL

WARUNKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.wintershop.pl prowadzony jest przez Firmę Handlowo Usługową RoRek. Firma działa w oparciu o wpis do ewidencji gospodarczej pod numerem 9921/2007 z siedzibą w miejscowości Grabie 35, 32-002 Węgrzce Wielkie woj. małopolskie.

2. Nazwy producentów należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub Sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

4. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA.

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, a także poprzez sprzedaż w sklepie stacjonarnym, który mieści się w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Opolskiej 1 pawilon 723 ( woj. śląskie). 

2. Zamówienia są przyjmowane na stronie http://www.wintershop.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod nr tel. + 48 32 4705455 lub tel. + 48 530 646 136 lub e-mailem na adres biuro@wintershop.pl Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizujemy zamówienia krajowej i zagraniczne. Realizacja zlecenia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przelewem tradycyjnym- po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym: Bank Zachodni WBK: 39 1090 1766 0000 0001 2289 8749 ( dla zamówień krajowych). Zamówienia zagraniczne opłacane są w walucie czeskiej ( Korona Czeska) na rachunek bankowy Alior Bank: ALBPPLPW PL43 2490 0005 0000 4600 9121 8258 lub w walucie Euro na konto Alior Bank: ALBPPLPW PL53 2490 0005 0000 4600 4255 1723
b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia ( nie dotyczy zamówień zagranicznych);
c) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty, a jeśli potrzebne jest potwierdzenie autoryzacyjne banku wystawcy karty - od potwierdzenia przez bank.

3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza z danymi adresowymi Kupującego, a także z wyborem formy płatności i wysyłki zamówienia i automatyczne przesłanie formularza do nas. Dokonując płatności zwykłym przelewem na konto sklepu Wintershop.pl należy w tytule przelewu wpisać numer zamówienia, za które dokonuje się zapłaty oraz dane osoby składającej dane zamówienie. W razie niespełnienia powyższego warunku mogą wystąpić opóźnienia w realizacji Państwa zamówienia, a nawet niemożność jego zrealizowania, gdyż wpłaty księgowane są automatycznie. 

4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których podane dane adresowe są niekompletne, brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.

5. Zamówienia można składać przez całą dobę.

6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon (fiskalny, nie faktura) Faktura vat dotyczy zamówień hurtowych.

7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie.

8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

9. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które w przypadku zamówień krajowych Klient wybiera indywidualnie pod czas wypełniania formularza płatności i dostawy spośród opcji, które wyszczególnione są na stronie sklepu internetowego Wintershop.pl

10. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. 

11. Na karcie każdego z produktów podany jest orientacyjny czas wysyłki zamówienia. Przy czym uwzględniane są tu tylko kalendarzowe dni robocze.

12. Czas realizacji przesyłki = czas księgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy + czas dostawy ( każdy produkt ma w menu przybliżony czas realizacji). Przesyłki dostarczamy: Poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską (DHL, DPD). Forma wysyłki jest uzgadniania bezpośrednio z kupującym (na jego życzenie). Czas realizacji podany jest jako orientacyjny.

13. Przesyłki zagraniczne nie są wysyłane za pobraniem pocztowym czy kurierskim, mogą być opłacane tylko kartą płatniczą.

14. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień hurtowych i detalicznych, które wzbudzają wątpliwości, bez podania przyczyny osobie zamawiającej.

REKLAMACJE

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, może odesłać go listem poleconym ekonomicznym pod adres sklepu: Wintershop.pl, ul. Opolska 1 pawilon 723, 44 – 335 Jastrzębie Zdrój (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie, najpóźniej do 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie wymieniony na identyczny produkt, jeśli sklep nie będzie posiadał identycznego zostanie kupującemu zaoferowany inny, jeśli klient nie wyrazi zgody na przedstawione rozwiązanie zostanie zwrócona równowartość zakupu. 

2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w kolorach, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru. Wówczas przysługuje klientowi prawo do wymiany produktu na inny lub zwrot pieniędzy.

3. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Śląskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy , Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów uszkodzeń.

3. Przed wysłaniem zwracanych produktów należy wypełnić Formularz zwrotu produktów, dostępny w zakładce „POMOC” na stronie sklepu Wintershop.pl pod punktem 7 lub dostępnego na karcie każdego z produktów w zakładce "Wysyłka/Zwrot.

4. Zwroty należności wykonujemy na rachunek bankowy podany przez klienta. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej z wypełnionym formularzem zwrotu. Konsument ponosi bezpośrenie koszty zwrotu rzeczy. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku, ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom, ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Kupując w sklepie Wintershop.pl wyrażasz dobrowolnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji złożonego zamówienia, a także dla celów marketingowych sklepu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).

Zapraszamy do korzystania ze stron Pomocy, gdzie przedstawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania lub o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@wintershop.pl

Regulamin ważny do 24.12.2015

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.wintershop.pl prowadzony jest przez firmę RoRek – Robert Kunda. Firma działa w oparciu o wpis do ewidencji gospodarczej pod numerem 9921/2007 z siedzibą w miejscowości Grabie 35, 32-002 Węgrzce Wielkie woj. małopolskie.

2. Nazwy producentów należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. W razie problemu z zakupem dokonanymonline możesz za pomocą tego systemu poszukać pozasądowego rozwiązania sporu  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL

4. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.

Składanie zamówienia

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane na stronie http://www.wintershop.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod nr tel. 32 4705455 lub e-mailem na adres biuro@wintershop.pl Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty;
b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia;
c) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty, a jeśli potrzebne jest potwierdzenie autoryzacyjne banku wystawcy karty - od potwierdzenia przez bank.

3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.

4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.

5. Zamówienia można składać przez całą dobę.

6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon (fiskalny, nie faktura) Faktura vat dotyczy zamówień hurtowych.

7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie.

8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

9. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

Realizacja zamówienia

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Więcej informacji na temat przesyłki.

2. Przy każdym towarze podany jest czas wysyłki. Przy czym uwzględniane są tu tylko kalendarzowe dni robocze.

3. Czas realizacji przesyłki = czas księgowania + czas dostawy ( każdy produkt ma w menu czas realizacji). Przesyłki dostarczamy: Poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską (KEX, DPD). Forma wysyłki jest uzgadniania bezpośrednio z kupującym (na jego życzenie)

4. Przesyłki zagraniczne nie wysyłamy za pobraniem pocztowym, mogą być opłacane tylko kartą płatniczą.

5. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień hurtowych i detalicznych, które wzbudzają wątpliwości, bez podania przyczyny osobie zamawiającej.

Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie, najpóźniej do 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie wymieniony na identyczny produkt, jeśli sklep nie będzie posiadał identycznego zostanie kupującemu zaoferowany inny, jeśli klient nie wyrazi zgody zostanie zwrócona równowartość zakupu. Ważne! Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w kolorach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Zwroty

1. Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Koszty zwrotu zakupionych produktów ponosi Klient, chyba że została wybrana opcja dostawy z darmowym zwrotem (List Polecony InPost) wtedy koszt zwrotu ponosi sklep.

2. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń.

3. Przed wysłaniem zwracanych produktów należy wypełnić Formularz zwrotu produktów.

4. Zwroty należności wykonujemy tylko na rachunek bankowy podany przez klienta. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej..


Ochrona danych osobowych Klientów

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Kupując w sklepie Wintershop.pl wyrażasz dobrowolnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji złożonego zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)

Zapraszamy do korzystania ze stron Pomocy, gdzie przedstawiliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania lub o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

Pozostałe tematy pomocy:

1. Rejestracja, logowanie
2. Panel Klienta
3. Zakupy i zamówienia
4. Koszty wysyłki
5. Płatności
6. Regulamin sklepu
7. Formularz zwrotu
8. Polityka prywatności
Akceptujemy płatności online

Google+