0 szt., 0.00 PLN
Strona główna » Pomoc » Panel Klienta

Panel Klienta

Po prawidłowym zalogowaniu w sklepie każdy Klient naszego sklepu ma dostęp do Panelu Klienta, w którym ma do dyspozycji następujące narzędznia:
- edycja profilu (podstawowych danych, które zostały zebrane podczas rejestracji),
- książka adresowa (narzędzie umożliwiające przechowywane różnych adresów dostawy),
- historii składanych zamówień.

Edycja profilu

 W każdym momenci możesz dokonać zmiany swoich danych, które podałeś podczas rejestracji. Wystarczy, że przejdziesz do opcji "Profil" w Panelu Klienta i dokonasz zmian w formularzu. Jeżeli nie chcesz zmieniać hasła - pozostaw pola zmiany hasła puste. W przeciwnym wypadku uzupełnij wszystkie pola formularza.

Książka adresowa

Jeżeli dokonujesz często wysyłki towarów na różne adresy to możesz zdefiniować sobie w książce adresowej różne adresy dostaw. Dzięki temu w procesie składania zamówień będziesz mógł użyć już zdefiniowanego adresu dostawy bez konieczności ponownego wypełniania tych samych danych.

Historia zamówień

Wszystkie złożone zamówienia możesz cały czas obserwować w Panelu Klienta za pomocą funkcji "Zamówienia".

Pozostałe tematy pomocy:

1. Rejestracja, logowanie
2. Panel Klienta
3. Koszty wysyłki
4. Płatności
5. Regulamin sklepu
6. Polityka prywatności
7. Reklamacje
8. Odstąpienie od umowy
Akceptujemy płatności online

Google+